torstai 21. kesäkuuta 2018

Juhannusterkut Korppoosta! Midsommarhälsning från Korpo!


Näin juhannusaaton aattona haluan lähettää kaikille ihanille Amalian blogin lukijoille lämpimän halauksen!   Olen saanut hurjasti positiivista palautetta Korppoon yrittäjänaisista kertovasta juttusarjasta :) Ilolla jatkan sitä taasen kun syksy lähenee... 

Nyt nauttikaamme ihanasta kesästä ja toivottavasti tapaan teistä monia Korppoon puodilla :)
Puoti muuten avoinna maanantaista perjantaihin 10-17 ja lauantaisin 10-15, sunnuntaisin lepäämme...
Ensi kertaa saapuville vinkkinä, että Amalias Hem sijaitsee keltaisessa puutalossa yhdessä Café Simpun ja majatalo Dag15 kanssa aivan Korppoontien vieressä, n. 200 metriä ennen Korppoon kirkkoa ja toria... Verkanin vierasvenesatamasta n. kilometri, juuri passeli kävelymatka ;)

Så här dagen före midsommarafton vill jag skicka en varm kram till alla som läser Amalias blogg! Jag har fått massor med positiv feedback om serien av Korpos företagarkvinnor :) Med glädje kommer jag att fortsätta med den på hösten...

Nu ska vi njuta av sommaren och jag hoppas att träffa många av er på boden :) Boden har öppet från måndag till fredag 10-17 och på lördagar 10-15, på söndagar vilar vi...
Ett tips till er som kommer första gången så finns Amalias Hem tillsammans med Café Simppu och gästgiveri Dag15 i det gula trähuset riktigt bredvid Korpovägen, ca 200 meter före Korpo kyrka och torget... från Verkans gästhamn är det ca en kilomter, just passlig promenad ;)


Lopuksi HAUSKAA JA IHANAA JA MAKOISAA JUHANNUSTA!!!!

Och till slut EN GLAD OCH UNDERBAR OCH SMAKLIG MIDSOMMAR!!!

Terhi-Amalia

1 kommentti:

  1. Det har varit fantastiskt att veta att det finns någon där ute som vet om att falla ner och komma upp igen. Vi förblir alltid ödmjuka och ger aldrig upp, och med hjälp av Benjamin lee för att få mig lån från hans företag för att utvidga min verksamhet, i en central tid. Stödet jag fick från hans låneföretag var ganska ärligt och en intressant låg avkastning i utbyte. deras återbetalning är garanterad.
    Du kan kontakta deras e-post på 247officedept@gmail.com Eller Whatsapp Mr lee på + 1-989-394-3740

    VastaaPoista