torstai 23. huhtikuuta 2009

Päivän uutuudet! Dagens nyheter!


Tässäpä muutamia puotiin tulleita uutuuksia, Miljögårdenin ihanuuksia...

Här några nyheter som kommit till boden, vackra saker från Miljögården...


Hurmaavia kehyksiä...

Förtjusande ramar...


Varjostimia...

Lampskärmar...


"Tanskan-vihreä" rautanaulakko.

"Dansk-grön" järnhängare.



Sydämellisesti tervetuloa!

P.S Amalia on saamassa naapurin, 2.5 aukeaa Earth Collectionin myymälä viereisessä tilassa !!!

Hjärtligt välkomna!

P.S Amalia ska få en granne, 2.5 öppnas Earth Collection butik i utrymmet bredvid !!!

3 kommenttia:

  1. Hej! Du inspirerar med din härliga blogg, jag läser den ofta. Jag längtar att få komma och kolla in din bod i sommar! Välkommen till min blogg, jag har något till dig! Kramis

    VastaaPoista
  2. Heippa,


    Kylläpäs oletkin saanut hienoja uusia tavaroita. Nuo kehykset olivatkin kauniimmat kuin kuvittelinkaan :)

    Kiva myös, että sait mukavan naapurin.

    Ystävällisesti, Virpi

    VastaaPoista
  3. Kiva granne du ska få! Jag gillar earth collection!
    Fina saker från miljögården. De där ramarna är härliga!!

    Ha ett skönt veckoslut! Nu kommer värmen!
    Kamomilla

    VastaaPoista